eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!trzypion!not-for-mail
    From: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Date: Thu, 14 Jul 2005 10:31:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Sender: t...@t...oldfield.org.pl
    Message-ID: <f...@4...com>
    References: <davrmm$25v$1@news.ats.pl> <3...@n...onet.pl>
    <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl> <db15op$fhn$1@inews.gazeta.pl>
    <db2its$40a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <26d88$42d4e7d0$d4ba5985$25732@news.chello.pl>
    <f...@4...com>
    <db2ude$c2e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    <db4qti$t4r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121329885 24908 83.16.75.82 (14 Jul 2005 08:31:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 08:31:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357272
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 14 Jul 2005 06:49:54 +0200, nod <n...@U...op.pl> wrote:

    >W takim razie nie rozumiem jednej rzeczy - kiedy próbuje dokonać
    >autoryzacji i na terminalu pojawia się komunikat "autoryzuj głosowo" to
    >dzwonię do CardPoint'u, łączę się z konsultantem któremu podaję nr
    >karty, kwotę transakcji, 3-cyfrowy kod na odwrocie karty, po czym muszę
    >przekazać słuchawkę klientowi.


    To nie jest autoryzacja głosowa, a kontrola antyfraudowa.

    >No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    >za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    >zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    >transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    >powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    >autoryzacji. :/

    A nei mogłeś po prostu zrobić zwrotu?
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple
    ner/F1010031.html
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1