  • Data: 2009-03-07 09:40:27
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > P.S. Z resztą twojej wypowiedzi ogólnie się zgadzam (pomimo małych
    > wątpliwości), i nie ma zamiaru wchodzić w polemikę ani upierać się przy
    > swoich gdyż dysponuje zbyt małą ilością informacji.
    >
    > EOT
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu.

    Endriu, dlatego mnie to zgrzało, bo zarówno Tusk, jak i Kaczory są ludźmi NIE
    DO KUPIENIA... gdyby komuś z nich ktoś jak Pęczakowi zaoferował mercedesa eskę
    z firaneczkami to usłyszałby a na ch... mi to... tych ludzi można nie znosic,
    ale nie da się powiedziec o nich że są łąpówkarzami czy złodziejami, każdy z
    nich jest na swój sposób państwowcem...