eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-14 07:20:28
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g0e2t1$t4u$1@inews.gazeta.pl...

    > Raz tylko miałem akcję, że prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez
    > telefon przelew z KK na czynsz do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem
    > się i patrzę wszystko ok - tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec
    > ;] Zadzwoniłem jeszcze raz żeby to zmienić i drugi konsultant się zagotował
    > jak to zobaczył :))) Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze
    > śmiechu :)

    neiźle.

    to teraz podobny klimat:

    lukas bank.
    czekam za kolegą, aż on wpłaci kase na konto, stoi przed młodą, ładną
    konsultantką.
    konsultantka, nowy pracownik, bierze dowód, i milczy chwilę... myśli coś...
    po chwili podnosi oczy, spogląda nie niego z zachwytem, płomiennie się uśmiecha
    (naprawdę szczery ładny uśmiech ładnej laski) i mówi do niego:

    - zbyszko! jak pan ma pięknie na imię.

    on się zkrztusił z wrażenia. podczas gdy łapał oddech ona mówi dalej:

    - to z jakiegoś filmu, nie?

    i to by było na tyle.


    --
    J'entends ton coeur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1