eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-14 07:03:58
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ja generalnie też jestem z nich zadowolony. Raz tylko miałem akcję, że
    prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez telefon przelew z KK na czynsz
    do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok -
    tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze
    raz żeby to zmienić i drugi konsultant się zagotował jak to zobaczył :)))
    Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze śmiechu :)

    pozdr,
    paul


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1