eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-05 19:33:04
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > W UK podobnie, tylko dodają bezczelnie: i "dla wygody" klienta. 'For
    > the convenience of Customers who are not able to make a phone call to
    > the Bank we automatically deactivate the old card after 30 days from
    > the date when the new card is despatched.'

    Tez Citi?
    Bo tak w ogole to, ze _aktywuja_ nowa karte po jakims czasie, jest
    sensowne. Klient naprawde moze miec problem z telefonem do banku (nie
    zeby to byly typowe warunki, i _zwykle_ pewnie bedzie mial takze problem
    z odebraniem nowej karty).
    Ale deaktywowanie karty, o ktorej wiemy, ze klient jej uzywa(l), ze nic
    jej nie jest, i ze ma "dobra" date waznosci, tylko dlatego, ze jest nowa
    karta? Bardzo dziwne.

    > W amerykańskim systemie bankowości zadziwia mnie sposób
    > "zabezpieczania" transakcji karcianych. Raj dla skimmerów: kart z
    > mikroprocesorem nie ma, wprowadzają za to PayPass. Ponoć 75% fraudów
    > karcianych na świecie zdarza się w USA.

    Faktem jest ze tam karty sa bardzo powszechne, wiec nalezaloby nieco
    wynik przeskalowac.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1