eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-05 13:14:30
    Temat: Re: wymiana karty - koszmar
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Kwi, 14:08, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    >
    > Przy standardowej wymianie karty (upływa termin wazności) nie ma potrzeby nic
    blokować - karta działa, dopóki nie skończy się jej ważność, i przestaje kiedy
    aktywujesz nową. Przy wymianie z powodu fraudu/utraty stara karta jest tak czy
    inaczej blokowana. Tutaj mamy inaczej. Czy wymieniałeś kiedykolwiek kartę w Citi bez
    zastrzegania dotychczasowej?
    >
    > IMHO tutaj procedury banku dały ciała.
    >

    CBOL nie jest podpiety do id uzytkownika, ale do karty. Nie masz karty
    = nie masz dostepu przez Internet. Do IVR mozesz sie zalogowac przy
    uzyciu id klienta, jesli go masz nie powinno byc problemu. Jak nie to
    sprobuj zidentyfikowac numer karty, aktywuj ja i podepnij pod puste
    konto (USD, EUR), bedziesz mial dostep do CBOL i bedziesz mogl spac w
    miare spokojnie, ze nikt karty nie wykorzysta zanim nie dotrze na
    miejsce przeznaczenia.
    Disclaimer - to tylko rozwazania teoretyczne, nie daje gwarancji, ze
    zadziala.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1