  • Data: 2015-01-27 15:27:21
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 14:51:36 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > No wybacz, na razie mały odsetek Polaków jest zdecydowany mieszkać na zadupiu,
    > który ma takie ceny.
    A skąd wiesz że to zadupie? Z Warszawy jesteś czy co? Może i dla Ciebie zadupie Ja z
    kolei nie uznaję cygańskiego trybu życia jaki Ty prowadzisz: wynajmowane mieszkanie,
    meble, AGD, własne tylko to co na grzbiecie zapewne(no chyba że wynajmujesz
    mieszkanie z meblami w których jest odzież, naczynia, sztućce itp.) W ten sposób tez
    możemy dyskusję prowadzić jednak to bez sensu.
    > U Ciebie zerowa, u kogoś innego nie. Tak to już jest.
    Po raz kolejny napiszę: ja nie twierdze że to co pisze będzie dobre wszędzie i dla
    każdego. Tak samo jak Twoja giełda, większość drobnych ciułaczy tam topi Ty
    twierdzisz że wygrywasz i bez ryzyka. I ok, tylko pogratulować;)