  • Data: 2015-01-28 11:39:12
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup
    >Można wodą... albo ogniem. Jak się spaliło Rzym to jakiż piękny można
    >by odbudować ;-) A tak serio... Każdy tam swoje liczy, jednak
    >wolałbym mieć drogie mieszkanie o wysokim standardzie i wynajmować
    >lekarzowi, prawnikowi itd. niż kupić 5 mniejszych i mieć złomiarzy
    >czy pracowników Biedronki.

    Ale czy lekarz bedzie taki glupi, zeby Ci placic drogo za wynajem
    zamiast kupic, chocby na kredyt ?

    Z prawnikami ostroznie, bo sie jeszcze okaze, ze placi mniej niz
    zlomiarz :-)

    >Nic osobistego - nawet dziś byłem na zakupach w Biedronce... po
    >prostu sądzę, że gdy ktoś zarabia 5000 czy więcej to jest bardziej
    >wypłacalny, a jego poziom odpowiedzialności za powierzone mienie
    >będzie wyższy niż złomiarza.

    No, tego bym taki pewny nie byl.

    >W takim komunalnym to chyba faktycznie najlepiej wszystko zapisać na
    >lokatora, umowy z mediami itd. W sumie się nie dziwię. Wiarygodność
    >mocno wątpliwa.

    Kupujesz komunalne, to sie staje prywatne a nie komunalne. I co
    najwyzej sasiedzi moga przeszkadzac :-)

    Natomiast te naprawde komunalne to w czesci sa socjalne - czyli
    mieszka jakis niewyplacalny, podejrzany element (hi hi - samotna matka
    z malym dzieckiem), nie placi, a zuzywa. Wiec sie nie ma co dziwic, ze
    gmina im bezposrednie umowy proponuje i lokale w najgorszym
    standardzie daje.

    Aczkolwiek ... chyba we wszystkich komunalnych, nawet w tych lepszych,
    media sa bezposrednio na lokatora.
    W koncu to przydzial dozywotni a nawet dluzszy, wiec czemu mialoby
    przez gmine przechodzic ?

    J.