eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVelo -- powrót problemów...Re: Co to to Velo? Szyld na budce z kababami. Brzmi tak niewyszukanie ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.bofh.team!paganini.bofh.team!not-for-mail
    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to to Velo? Szyld na budce z kababami. Brzmi tak niewyszukanie ;-)
    Date: Sun, 25 Aug 2024 11:04:40 +0200
    Organization: To protect and to server
    Message-ID: <vaes3g$23p4n$2@paganini.bofh.team>
    References: <v8rag0$10tpk$1@dont-email.me> <v8rbja$fpu$1@news.chmurka.net>
    <v9pa0o$3qoj7$1@paganini.bofh.team> <v9q35d$1t6mj$1@dont-email.me>
    <v9sfke$4v7j$1@paganini.bofh.team> <v9smu2$2cep6$1@dont-email.me>
    <v9uo65$daud$1@paganini.bofh.team> <v9vpeq$2tufb$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 25 Aug 2024 09:04:48 -0000 (UTC)
    Injection-Info: paganini.bofh.team; logging-data="2221207";
    posting-host="CIut+CMtTcsresA12c/zDw.user.paganini.bofh.team";
    mail-complaints-to="u...@b...team";
    posting-account="9dIQLXBM7WM9KzA+yjdR4A";
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 240823-8, 23.8.2024), Outbound message
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:671712
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.08.2024 o 17:47, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 19 sie 2024 o 08:19, Trybun pisze:
    >
    >>> Jeśli nie zostaną naprawione krzywdy (w tym wypadku mam na myśli
    >>> rabunek odsetek) i nie zostaną ukarani winni -- zapewne ten bank
    >>> będzie coraz gorszy...
    >
    >> Kto niby miałby to naprawić?
    >
    > Rozsądna pracowniczka Velo bądź rozsądny pracownik Velo.
    >
    > Ani ja nie cofnąłem marketingowych zgód, ani tym bardziej moja matka.
    >
    > Retoryka ;) i logika pracowniczki Velo rozpatrującej reklamację podobna
    > jest do kociej:
    >
    >     kot nie mógł jeść ze stołu, ale mógł jeść z podłogi, więc zrzucił
    >     jedzenie ze stołu na podłogę -- by (zgodnie z prawem) zjeść to, co
    >     było przeznaczone nie jemu, lecz człowiekowi
    >
    >
    >     bank płaci 7% pod warunkiem utrzymania marketingowych zgód, więc
    >     zgody te cofnął, by (zgodnie z prawem) zabrać to, co było
    >     przeznaczone nie bankowi, lecz klientowi
    >
    >
    > Mniej więcej wtedy było zamieszanie związane z przekazywaniem matki
    > emerytury -- telefonicznie napadana matką mogła poprosić o zaprzestanie
    > napadania, ale dwa pisma z Velo rozwiewają wątpliwości -- zgody cofnięto
    > rzekomo w *internetowej bankowości*...
    >
    > (z przeciwnej strony -- ktoś w Velo mógł nieumyślnie cofnąć zgody
    > przy okazji tego zamieszania, ale to tylko moje przypuszczenia)
    >
    > Matka samodzielnie nie korzysta z internetowej bankowości; mnie takie
    > zgody nie przeszkadzają, więc chętnie na nie przystaję. Być może
    > nawet tamtego dnia nie było logowania do internetowej bankowości...
    >
    > Tamtego dnia został zlecony wewnętrzny przelew -- potrzebny do
    > zapłacenia AliExpress, ale ten przelew mógł zostać zlecony
    > z mobilnej bankowości, czyli ze smartfonu. Debetówką Velo
    > opłaciłem masy transakcji z AliExpress -- choćby z tego
    > powodu Velo mógłby nie poruszać problemu marketingowych
    > zgód... (płacenie AliExpress przynosi bankowi zyski)
    >
    >
    > Ktoś mógł włamać się na matki konto? -- wówczas raczej by
    > przelał szmal do siebie...
    >
    >
    >
    > Tak czy siak -- bank miał dostęp do matki pieniędzy a marketingowe
    > zgody nie mogłyby bankowi przynieść korzyści, więc bank nie stracił
    > na braku tychże zgód -- zaś matka straciła sporo pieniędzy na rzecz
    > banku Velo...

    Normalnie nóż się otwiera..

    >
    >> Kto w tym kraju ma odwagę pociągnąć do odpowiedzialności coś
    >> amerykańskiego?
    >
    > Nie wiem.
    >
    >>>> możliwości zobaczymy dopiero za jakiś czas. W ogóle na miejscu
    >>>> Czarneckiego wniósłbym do sądu o zakaz jakiegokolwiek wiązania
    >>>> Getinbanku z tym czymś.
    >
    >>> Dlaczego?
    >
    >> A choćby dlatego że nowa nazwa może kojarzyć się nie z solidną
    >> placówka finansową jakim był Getin
    >
    > Chyba drwisz!!! W Getin nieustannie coś szwankowało a masy ludzi
    > zostały oszukane przez Getin itp. dzieła LCzarneckiego... Velo miał
    > być inny,
    > ale (jak widać na przykładzie oszukania mojej matki) chyba kontynuuje
    > niechlubne tradycje...

    No, to chyba żart, prawie od samego początku korzystałem z banku
    Czarneckiego, i nie mam żadnych negatywnych uwag. Przypomnij może na
    czym Getin oszukał te masy klientów\.

    >
    >> a z jakimś gadżetem który można kupić w sex shopie.
    >
    > Co mają wspólnego w sex shopy z nazwą Velo?
    >
    > -=-
    >
    > Pierwszy mój zgrzyt z Velo dotyczył zapłaty za polecenie konta -- po
    > dłuuugich debatach i marmurowej wizytacji bank uznał swój błąd...
    > (pracowniczka Velo pamiętała mnie i moją matkę, i fakt pokazania
    > stosownego kodu w stosownym momencie -- co być może pomogło...)
    >
    > -=-
    >
    > Oficjalnie banki LCzarneckiego płaciły spore odsetki, ale cwani
    > kontrolerzy sięgnęli po statystyki -- z których wynikało, iż
    > w istocie (z niepojętych ;) przyczyn) banki te słabo płaciły
    > deponentom...
    >

    Nazwa jako żywo kojarzy się z gadżetami z tego przybytku.
    A następne zgrzyty? Bo wiesz trudno jednostkowy przypadek kwalifikować
    jako regułę.
    Nie rozumiem tego ostatniego, czyli "oficjalnie" ,czy to znaczy że
    klient zakładając lokatę w dobrej wierze, ostatecznie nie dostawał tych
    odsetek w deklarowanej wysokości?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1