  • Data: 2011-05-06 06:51:43
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 May 2011 07:39:22 +0200, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

    <cut>
    >Deal jest inny; po co myslec o sprawach starych i historycznych. Kup sobie
    >teraz sporo EkoExportu i miej za rok progres wynikow ponad 99%. Taka sugestia
    >na podstawie causów i dokumentów juz znanych wszem i wobec w komunikatach i
    >sprawozdaniach.

    Ekoexport tez jest w portfelu :] ale cos kiepsko widze jego powolny
    wzrost, skoro przed wynikami powolnie spada... ale obym sie mylil. Co
    do Cormaya to nie jest to taka znowuz historia, bo poki co napisali,
    ze ubiegaja sie o patent, a z tego co wiem byly jakies problemy w USA.
    Jak dostana patent i zaczna robic produkty to kto wie czy to nie
    bedzie druga Alchemia...

    BTW. Ktora z tych spolek byscie brali: MCI, Hawe, Midas?

    --
    Przemyslaw Kempinski