  • Data: 2008-01-19 20:10:28
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Sigma <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-01-19 20:24 ygreko pięknie wystukał/a:

    > A jak mam przelac cos, co trzymam fizycznie w rece i ma to forme
    > papierowych
    > banknotow?

    Aha. Rozumiem teraz.

    > Wiesz, niektorzy jeszcze tego uzywaja i skoro juz cos takiego dostane a
    > jest
    > np. wieczor i bank nieczynny, to lubie sobie skorzystac z tzw. wplatomatu,
    > do ktorego mam dostep np. calodobowo.
    >
    > Mam takze nadzieje, ze wplatomaty Polbanku dzialaja lepiej niz wplatomaty
    > mbanku, ktore dla mnie okazuja sie srednio dzialajace.

    Aż wstyd się przyznać, że jak nie wiem jak te wpłatomaty wyglądają,
    gdzie one są (czy może w tej samej "maszynie" co bankomat) i jak to się
    robi. Jakbym wpłacała pierwszy raz jakieś pieniądze to chyba bym się
    trzęsła ze strachu czy w odpowiednią szufladkę wpadły.

    --
    sigma