  • Data: 2008-01-19 20:15:43
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Sigma <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-01-19 20:20 ygreko pięknie wystukał/a:
    > Serwis Telefoniczny Polbank24. Robisz przelewy przez telefon.
    >
    > ~~~~~~~~~
    >
    > Wiem, to byl zart. Od czasow telepekao24.pl robie przelewy przez net i
    > dzwonienie i mowienie komus co ma zrobic dla mnie jest troche
    > uwstecznieniem...
    >
    > Troche tak, jakbym komus dyktowal tresc maila, ktora ten ktos ma za mnie
    > wyslac. Sa rzeczy, ktore wole robic osobiscie za pomoca myszki i
    > klawiatury.

    Ale przez telefon to nic nie musisz mówić. Słuchasz poleceń i naciskasz
    odpowiednie klawisze w telefonie, numery kont chyba musisz wklepać. Mój
    kolega to często robi sobie przelewy z konta na konto w telefonie. Ja
    tylko przez internet, szczególnie rachunki.

    --
    sigma