  • Data: 2008-01-19 22:52:10
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:fmtlft$i85$1@news.onet.pl...
    W dniu 2008-01-19 20:24 ygreko pięknie wystukał/a:
    Aż wstyd się przyznać, że jak nie wiem jak te wpłatomaty wyglądają,
    gdzie one są (czy może w tej samej "maszynie" co bankomat) i jak to się
    robi. Jakbym wpłacała pierwszy raz jakieś pieniądze to chyba bym się
    trzęsła ze strachu czy w odpowiednią szufladkę wpadły.

    ~~~~~~~~~

    No wlasnie ja sie spotkalem z dwoma typami:

    1. Dawne pekao sa (byc moze nadal tak jest) albo obecnie citi: przy
    bankomacie jest zasobnik z kopertami, trzeba recznie wpisac numer karty i
    kwote, wlozyc koperte do odpowiedniej przegrodki i czekac, az ktos z banku
    otworzy ta koperte, sprawdzi banknoty i zaksieguje na koncie. Moim zdaniem
    ta metoda ma najlepsze czasy juz za soba i nie jest akceptowalna.

    2. mbank/Polbank. Tutaj jest waska szparka na banknoty, mozna wlozyc ich
    kilkanascie, urzadzenie samo rozpoznaje banknoty i wyswietla na ekranie co
    wlozylem i prosi o potwierdzenie, czy wlasciwie odczytal banknoty. Z reguly
    jest ok i wystarczy kliknac OK, aby kasa sie zaksiegowala od razu na koncie,
    czyli po takiej wplacie juz mozna sobie przelac srodki gdzies. Minusem tego
    rozwiazania jest fakt czesto nie dzialajacych wplatomatow mbanku, nie wiem
    jak z innymi, ale Polbank ma ten sam lub podobny model. Moim zdaniem to
    wlasnie jest przyszlosc wplatomatow i tylko z takich zamierzam korzystac.

    --
    sigma