eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 11:22:48
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jak przyjdzie wpłata na Kowalskiego (bez adresu i imienia) to ja
    > tylko wezwę wszystkich Kowalskich i niech się biją czyje są to
    > pieniądze.

    Hmm, płaciłem rachunki w jednej spółdzielni i dwóch wspólnotach
    mieszkaniowych i zawsze było wiadomo, że tytuł przelewu ma brzmieć w
    stylu

    'czynsz za mieszkanie ul. Mickiewicza 11/22'

    (niektórzy życzyli sobie jeszcze podawania w tytule za który miesiąc,
    niektórzy mieli jakiś numer ewidencyjny i prosili by w tytuł wsadzać
    też ten numer)
    O co tu się bić?

    A księgowanie po nazwisku wpłacającego nie działa choćby dlatego, że
    jak zaksięgujesz powiedzmy wpłatę gdy facet płaci za mieszkanie
    teściowej? Nigdzie nie jest powiedziane że trzeba płacić osobiście...