eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 11:38:38
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "S.T." <n...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedź z PKO - system subkont jeszcze nie jest
    > dostepny - dopiero próbujemy.
    Odziały PKO BP mają dużą samodzielność, więc muszą być gdzieś
    te bardziej zacofane,
    ale takim razie masz doskonały pretekst, by żądać odcinków
    dla odbiorcy, dopuki nie poradzą sobie z subkontami.

    > Ha ha :)
    > Siedzę nad tym problemem od tygodnia i nawet w tym przypadku będzie
    > potrzebne jeszcze kilka etatów.
    Ile tysięcy mieszkań ma ta spółdzielnia? ponad 20?
    Wdrożenie nowości zawsze wymaga wzmożonych nakładów,
    pisałem o czasie gdy już to będzie działać.

    > Proszę się nie wypowiadać,  jeśli się tego nie robi na codzień.
    Nie zwykłem wypowiadać się w temacie, o którym nie mam pojęcia.

    > Dużo firm od tego uciekło bo się nie opłaca
    To kwestia ceny, zaplecza, organizacji pracy i nie tylko.
    Pomiędzy Płockiem a Katowicami na pewno coś znajdziesz.

    Koszt całej książeczki jest ułamkiem kosztów
    jednorazowej wpłaty w PKO na niestandardowym druku,
    więc szanuj pieniądze swoich mieszkańców
    i nie zmuszaj do niepotrzebnych opłat.
    (Nawet jeżeli macie umowę z PKO na bezprowizyjne/tanie wpłaty w oddziale,
    to i tak ponosicie niebagatelne koszty z tego tytułu,
    a to w końcu i tak obciąża mieszkańców w czynszu)

    pzdr, St.