eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 11:52:20
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "S.T." <n...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jakie jest zdanie Bartola ale w tej sytuacji po prostu
    > kieruje się sprawę do sądu...
    A znasz sąd w którym załatwisz (ko końca) sprawę
    w 3 m-ce, albo przynajmniej w pół roku?
    A wyrok to dopiero połowa drogi do odzyskania należności,
    a często nawet mniej.

    > A po drodze można też stosować drobne utrudnienia typu
    > wyłączyć mu ciepłą wodę i ogrzewanie skoro za nie nie płaci.
    A jak to chcesz srobić nie wchodząc do mieszkania?
    Zdobędziesz nakaz? A może wyłączysz ogrzewanie
    w całym pionie/budynku zależnie od uwarunkowań technicznych?

    > Natomiast jeśli chodzi o dzielne kwitki:
    to Tu masz rację.

    pzdr, St.