eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Date: Fri, 2 Oct 2009 20:00:48 +0200

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:a56ea1fa-3b06-4609-bb7f-a2cf7944de75@g19g2000yq
    o.googlegroups.com...

    > Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
    > na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
    > przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?

    Uważam, że dowiodłem iż w procedurze uproszczonej nie da się znikąd donikąd
    przenieść limitu wyższego niż 50k. Tzn. przenieść sobie możesz, ale w banku
    docelowym albo obniżą limit wynikowy do 50k, albo bye bye proceduro
    uproszczona. Bardzo bym chciał abyś obalił tę tezę. :-) Nie sprawdzałem
    wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.

    Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

    I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie
    uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo
    zmianie, nie posprawdzałbyś? W końcu choćby do mBanku kiedyś się dało. Do
    ING normalnie się nie dało, ale jak się podzieliło na kawałki (kilka kart
    docelowych) to się dało. Potem można te karty połączyć, ale w ING dla Ciebie
    tylko MC-P się nadaje.