    From: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Date: Wed, 3 Jul 2002 16:23:02 +0200

    > A ja wole, zeby on nic nie robil ;) Rzadzic rzadzil - i co?

    masz rozdwojenie jażni albo ktos sie podszywa pod Ciebie :-)

    no i jak rządził w 89-90 roku gdy miał prawdziwą władzę w rękach to w ciagu
    roku skoczyły ludziom zarobki z poziomu 20 USD do poziomu 200 USD

    sklepy się nagle zapełniły towarami, co teraz może nie robi wrażenia, ale
    komuniści nie mogli tego dokonać przez 45 lat, zdusił też przy okazji
    gignatyczną inflację jaką pozostawiły po sobie rządy Rakowskiego,
    ustabilizował kurs złotówki tak że do dnia dzisiejszego można mieć w miarę
    zaufanie do tego pieniądza

    to wszystko amra wydaje Ci sie teraz naturalne, ale poprostu za młody jesteś
    by pamiętać czasy gdy wszystko załatwiało się w dolarach kupowanych
    nielegalnie pod pewexami - jeśli chcesz to zrozumieć co zrobił dla naszego
    kraju Balcerowicz to jedź na wycieczkę do krajów które w latach 90-tych
    miały podobny poziom rozwoju jak Polska, ale nie miały szczęścia i nie było
    u nich takiego Balcerowicza -
    Ukraina, Bułgaria, Rumunia -jedź zobacz i oceń sam

    do dziś pamietam minę znajomego który w czasach komuny żył z załatwiania
    ludziom lodówek, pralek, suszarek telewizorów (takim pośrednikiem był między
    sklepem a odbiorcą :-)))

    i był strasznie wkurzony na Balcerowicza bo stracił niezłe źródło dochodu