  • Data: 2012-06-27 16:19:26
    Temat: Re: Dlaczego IKZE chce nas wykiwać?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.wgkc55rs28x4t2@saturn...
    > Wplata na IKZE podlega odliczeniu od dochodu. Niestety limit jest maly
    > (4 030,80PLN), wiec w przyszlym roku mozesz odliczyc max 1 290PLN.
    > MK

    LOL. Za dużo szczęścia naraz... teraz sobie odliczysz od podatku, a jak
    będziesz to kiedyś wypłacał to Ci zabiorą podatek. Wg mnie kant jakich
    mało - to już wolę IKE.

    http://www.ikze.edu.pl

    Cyt.:

    Zgromadzoną gotówkę wypłacić można na trzy sposoby:
    a.. w formie jednorazowej wypłaty,
    b.. w formie dożywotniej emerytury,
    c.. w formie comiesięcznego świadczenia wypłacanego przez okres 10 lat.
    Należy mieć na uwadze, że od wypłat trzeba będzie zapłacić podatek
    dochodowy. Otrzymane pieniądze trzeba będzie doliczyć do dochodu przy
    rozliczeniu rocznym PIT.