  • Data: 2012-06-27 21:50:26
    Temat: Re: Dlaczego IKZE chce nas wykiwać?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.wgkf02ml28x4t2@saturn...
    > W dniu 27.06.2012 o 16:19 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> pisze:

    > "Ja planuje skorzystac pod koniec roku 2012, odliczam 32% od podatku, a
    > w styczniu 2013 moge odzyskac kase, podatek zaplace dopiero w kwietniu
    > 2014 :)."

    No ok. Ja mówię o samej zasadzie. Teraz masz sobie to odłożyć i odpisać
    od podatku, a my sobie później i tak podatek weźmiemy przy wypłacie (przy
    okazji opodatkujemy odsetki, które w IKE są z podatku zwolnione). Jakie to
    polskie. W zasadzie interes jedynie dla osób, które się łapią na II, III
    próg i są na etacie. Bo inni to już i tak dawno na podatek liniowy przeszli.
    Wadą jest również to, że pieniądze z IKE można uzyskać w każdej chwili, z
    IKZE już tak wesoło nie jest.