  • Data: 2012-06-27 22:13:03
    Temat: Re: Dlaczego IKZE chce nas wykiwać?
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2012 o 21:50 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> pisze:

    > No ok. Ja mówię o samej zasadzie. Teraz masz sobie to odłożyć i
    > odpisać od podatku, a my sobie później i tak podatek weźmiemy przy
    > wypłacie (przy okazji opodatkujemy odsetki, które w IKE są z podatku
    > zwolnione).

    Gdyby zdarzylo sie jednak, ze poniosles strate wtedy IKZE jest lepsze.
    Oczywiscie nie zakladamy, ze tak bedzie. Znalazlem takie porownanie IKE i
    IKZE http://leggmason.pl/porownanie-ike-i-ikze.html, pokazuje ono, ze przy
    niezmiennosci stopy opodatkowania wynik dla IKE i IKZE bedzie takie sam.
    Na IKZE najwiecej oczywiscie moga skorzystac osoby placace 32% podatek.

    MK