eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Data: 2009-11-16 11:40:49
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 11:01, ztomasz <z...@o...eu> wrote:

    > Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    > itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie

    ale przecież ja też z tych samych powodów nagrywałbym (skąd wiesz, że
    nie mam ochoty się szkolić), a na pewno rozpatrywanie reklamacji
    dotyczy tak samo bank jak i klienta.

    > Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
    > jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.

    no fajnie, rozumiem Twój ból. Ale jaki to ma związek z tym czy klient
    może nagrywać rozmowę czy nie?
    BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
    do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
    Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
    sądowej, to nie ma przeszkód.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski