  • Data: 2011-01-15 21:35:22
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:igt3bj$29r$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czaję, czaję :).
    >
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=9381&mode=vi
    ew

    > ...wydaje mi się, że akurat w tym przypadku jesteśmy po tej samej stronie.

    i tak, nie rozwodząc się zbytnio wyglada, że się dogadali
    jedni odpuscili deko, drudzy też

    z drugiej strony nagonka medialna trwa co niby przeczy wnioskowi wyżej
    ale ona może być spowodowana niezadowoleniem jakichs kolesi, którm np.
    pensja spadnie o 20% np z 50k do 40k

    niejeden ma znajomego pismaka, ostatecznie nikt wolny nie zyje w izolacji