  • Data: 2010-12-08 07:02:32
    Temat: Re: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Gru, 07:49, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > "bezp atna presti owa wypuk a karta debetowa MasterCard z technologi
    > Paypass"

    Nie wiem jak z ta prestizowoscia, ale te 'lepsze' karty potrafia byc
    bardzo przyjazne w uzytkowaniu. Ja jestem od kilkunastu dni
    uzytkownikiem Mastercard Debit Gold z mBanku i jestem z niej bardzo
    zadowolony przy platnosciach bezstykowych, bo zaplata trwa ulamek
    sekundy. Jeszcze ani jedna taka transakcja nie byla autoryzowana :).
    Oczywiscie wszystkie byly ponizej 50pln.

    MK