  • Data: 2010-12-08 11:12:18
    Temat: Re: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-08 12:05, neoniusz pisze:

    > Gdzie na stronie wypelniles wniosek? Jak ja chcialem zalozyc to caly
    > czas wyskakiwal mi tylko formularz kontaktu (imie, nazwisko, nr
    > telefonu) i ostatecznie zrobilem wszystko w oddziale.

    Juz znalazlem. Dziwnie to jest zrobione.
    Link "Zamów konto Premium" kieruje do:
    https://wnioski.raiffeisen.pl/premium/
    gdzie mozna tylko podac imie, nazwisko i telefon.
    A jak sie wejdzie w szczegoly konta, a nie w promocje, to jest link:
    https://wnioski.raiffeisen.pl/konto
    i tam juz sie da wypelnic caly wniosek.