  • Data: 2011-03-12 18:28:10
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:46:39 +0100, totus napisał(a):

    > Absolutnie nic mi nie przeszkadza. Rób co chcesz. OFE to nie mój ból głowy.
    > Tak tylko się wtrącam z ciekawości. Zupełnie mi nie zależy na tym byś
    > zmienił swoje zainteresowania i dociekliwość co do OFE. Prześwietlaj,
    > obliczaj, płać. Przedstawiam Ci, jak sprawy wyglądają, w/g mnie, a Ty to
    > nazywasz manipulacją. Co to jest manipulacja, Twoim zdaniem?
    Próba skierowania myśli na inne tory. W tym konkretnym przypadku "zasianie"
    wątpliwości.
    Prawdę mówiąc gwiżdżę na ZUS i OFE bo jestem zabezpieczony. Chciałbym żyć
    po prostu w państwie, które zwyczajnie lubię i dobrze się w nim czuję. Jest
    mi obojętne czy to Polska czy Gwinea.Tutaj jednak mieszkam i nie chcę się
    przeprowadzać. Nic dziwnego zatem, że tu spamuję a nie w Gwinei. Może jakaś
    osoba ważniejsza ode mnie zacznie dzięki temu myślec samodzielnie a to już
    będzie jakaś satysfakcja.
    Ty - jesteś inaczej skonstruowany - wolisz raczej zachowywać dystans. Każdy
    ma swój charakter i trudno go zmienić. Jedni chodza pod krzyż protstować
    inni łażą na mecze z kijami bejsbolowymi - każdy spełnia się tak jak
    potrafi ;)