  • Data: 2011-03-12 19:18:15
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 17:44:13 +0100, george napisał(a):

    > W Zus z indywidualnym kontem tez bedziesz wiedział "ile ci sie należy" wiec
    > nie w "wiedzy" rzecz... rzecz w efektywnosci, która cały czas próbujemy jak
    > narwierniej policzyć :) i ustalic jak OFE są efektywne wzgledem innych
    > sposobów inwestycji zwłaszcza najbezpieczniejszego z możliwych (konto
    > bankowe).
    >
    > george

    Jak zwykle w jednym punkcie pozwolę sobie sie z Tobą nie zgodzić ;)
    Tylko w tym wydzielonym kawałku ZUSu będziesz wiedział.Co z pozostałym
    wielgaśnym kawale, który okryty jest mrokiem.

    BTW. Moja propozycja jest taka: zlikwidować OFE ale zlikwidować też podatek
    Belki. Mnie osobiście by to najbardziej pasowało.
    Każdy by sobie liczył swoje stopy zwrotu ze swoich decyzji, nie pobierałby
    sam od siebie prowizji ani nie miałby pretensji. Kiedyś tak było. Nie wiem
    jakie korzyści ma z tego nasz umiłowany rząd, bo znowu liczby podawane się
    różnią. Mimo wszystko lepsze takie rozwiązanie niż "zasuszanie" OFE
    Co ty na to?