eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo dupy z tymi kartamiRe: Do dupy z tymi kartami
  • X-Received: by 2002:a17:902:728c:b0:1ca:6b41:2a37 with SMTP id
    d12-20020a170902728c00b001ca6b412a37mr1188246pll.5.1700736402291; Thu, 23
    Nov 2023 02:46:42 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a17:902:728c:b0:1ca:6b41:2a37 with SMTP id
    d12-20020a170902728c00b001ca6b412a37mr1188246pll.5.1700736402291; Thu, 23
    Nov 2023 02:46:42 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!1.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.o
    rd.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.
    google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 23 Nov 2023 02:46:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <ujn3sf$ri$1$michalj@news.chmurka.net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <uj5j96$19t$1$michalj@news.chmurka.net>
    <ujm16j$6dp$1$michalj@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <ujn3sf$ri$1$michalj@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Do dupy z tymi kartami
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 23 Nov 2023 10:46:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 85
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:669781
    [ ukryj nagłówki ]

    czwartek, 23 listopada 2023 o 09:59:01 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > W dniu 23.11.2023 o 09:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > > czwartek, 23 listopada 2023 o 00:07:04 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > >> No i dupa. Znaczy z tamtych trzech blokad jedna wygasła (ciekawe, czemu
    > >> jedna, jak dwie pierwsze były w odstępie 10 minut...), no to spróbowałem
    > >> kupić coś innego. Wypisz wymaluj to samo. Autoryzacja, blokada i na tym
    > >> koniec.
    > >>
    > >> Bank się upiera, że zautoryzował i dalej nic nie może, przelewy24 się
    > >> upierają, że nic nie zrobią dopóki nie dostarczę "potwierdzenia
    > >> przelewu" a transakcji kartą zrobić nie mogę.
    > >>
    > >> Czy ktoś ma w ogóle pomysł, jak reklamować w sytuacji, gdy do transakcji
    > >> nie doszło?
    > >>
    > >> Nikt nigdy nie miał takiego problemu?
    > >
    > > A robiłeś jakieś szersze testy, czyli:
    > > - zapłacić za to samo przez przelewy24 inną kartą,
    > > - zapłacić komu innemu przez przelewy24 kartą citka,
    > > - zapłacić kartą citka przez innego "netowego
    > > terminala" - payU, google pay - i też pewnie komu innemu,
    > > choć niektórzy usługodawcy mają do wyboru kilku posredników?
    > Na allegro karta działa. Za prąd zapłaciłem.

    Za prąd przez alegro?
    Czy na allegro kupujesz tą kartą - ale oni mają własną obsługę kart?
    I za prąd płacisz osobno (z jakąś prowizją?) - to kto im obsługuje karty, bluemedia?

    > > W sklepach zapewne karta działa (ale pytam, bo niektórzy
    > > kupują tylko przez net)?
    > >
    > > Reklamowałbym i w citku i przelewach.
    > > Pisemnie, bo na słuchawkach siedzą z łapanki,
    > > ale na pisma odpowiadają jeszcze kompetentni
    > > (wypróbowane ostatnio w kilku bankach, orange,
    > > multimedii).
    > >
    > > W citku z żądaniem przebiego transakcji,
    > > w przelewy24 właściwie też, ew. na podstawie
    > > odpowiedzi citka.
    > Pismo w systemie elektrycznym czy papier?

    Nie no, papier to zbytek łaski.
    W citku reklamacja w ST, w przelewach może styknie mail (np. w multimedii starczył,
    choć w "fizycznym" bok odbijałem się od ściany, musiałem być bardzo stanowczy i
    kroczyć
    wąską ścieżką, a i tak otrzymałem tylko podstawowe informacje - a mailem udało się
    załatwić jednym pismem i to z podpisami elektronicznymi profilem zaufanym - więc
    informacje są bardzo różne, np. w orange zwrot środków z karty prepaid - pierwsze
    info, że "akt poświadczenia dziedziczenia i pismo z podpisami wszystkich
    spadkobierców",
    potem jeszcze, że w ogóle papierem trzeba wysłać gdzieś do Skierniewic - ale po
    dopytaniu
    jednak w BOK też można złożyć - a ogólnie słabo, bo po 30 dniach przepada - a się
    w końcu okazało, że wystarczy wypełnić formularz na stronie i nic nie trzeba donosić
    - pani w BOK
    na swoim laptopie wypełniła dla nas ten formularz w "ogólnodostępnym" internecie,
    dobrze jedynie
    że miałem ze sobą ten telefon bo trzeba było podać numer karty sim - inna sprawa że
    na ten numer
    wciąż można zadzwonić, mimo że kasa już zwrócona ;)
    W citku ew. można popędzić - choć na reklamacje odpowiadają w terminie, popędzać
    warto dyspozycje - ostatnio
    kazałem przeksięgować nadpłatę z karty, to zrobili dopiero jak po pięciu dniach
    ponownie zapytałem w ST, ile się czeka na realizację takiej dyspozycji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1