    From: "G W" <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Date: Thu, 10 Mar 2011 13:55:09 +0000 (UTC)

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ależ skąd!!!
    > Nie dowiesz się z tego jaka jest rentowność bo musiałbyś założyć że
    > składki były takie same przez 10 lat a tak nie było. Zarabiam coraz więcej
    > więc składki będą coraz większe. Nie możesz też zakładać, że u innych
    > wzrost płac będzie taki sam.

    To uproszczenie nie ma wielkego znaczenia. Dzielisz sume wpłat przez ilośc
    miesiecy z badanego okresu (oczywiście jesli nie byłeś długo bezrobotny itd,
    ale to juz zupelnie inna sprawa). Zmiennosc moich składek nie ma znaczenia.
    Zrobiłem dokładne zestawienie. Rożnice są na drugim miejscu po przecinku w
    koncowym wyliczeniu.

    george

    P.S. Mam nadzieje że odezwiesz sie po południu jak juz znajdzieś ten "wyciąg"