    From: "sys29 " <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Date: Mon, 28 Jun 2010 09:10:05 +0000 (UTC)

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jakie są wasze prognozy dla giełd w krótkim i średnim terminie?
    > Jedyną jak do tej pory konkretną prognozę podał skippy, który przewiduje
    > ponowny atak WIG20 na szczyt w terminie czerwiec-sierpień.
    >
    > Ze znanych analityków przytoczę dwie przeciwstawne opinie:
    > 1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    > 2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

    Zmieniłem zdanie o rynku. Uważam (wyłącznie za sprawą intuicji), że indeksy
    spadną w krótkim terminie (na koniec sierpnia będą niżej, niż teraz).
    Mam trochę akcji ale niektóre sprzedam w tym tygodniu. Na aktualnych
    poziomach widzę tylko umiarkowany popyt na akcje z wig20. Reszta rynku
    jest słaba.

    pozdr.
    sys29

    PS
    IMHO na rynku należy raczej "reagować", a nie "prognozować". :-)