  • Data: 2015-10-16 03:04:10
    Temat: Re: Dostęp do środków zagranicą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marek U. wrote:
    > Z góry przepraszam jeśli moje pytanie wyda się
    > komuś banalne, ale naprawdę się na tym nie znam.
    >
    > Chodzi mi o to jak zrobić żeby będąc zagranicą
    > mieć dostęp do wszystkich oszczędności posiadanych
    > w Polsce i w razie konieczności korzystania z nich
    > zminimalizować koszty.
    > Innymi słowy, gdzie i w jakiej formie powinienem
    > moje oszczędności zostawić i czy ma znaczenie
    > do jakiego kraju UE i na jak długo wyjeżdżam?
    >
    > Pozdrowienia
    > Marek

    gdzie chcesz jechac, na jak dlugo i ile chcesz wydac i na co.
    czy mowimy o wydatkach rzedu 1000 zl na chlebek czy 500 tys bo
    zamierzasz kupic jacht.

    Jak to pierwsze to wez zwykla karte kredytowa i nie baw sie w grosze bo
    szkoda czasu.
    Jak to drugie to polecałbym pogadac ze sprzedajacym jaką formę płatności
    akceptuje.