  • Data: 2015-10-16 07:03:57
    Temat: Re: Dostęp do środków zagranicą
    Od: "Marek U." <M...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Co do szczegółów, to chodzi o Wielką Brytanię,
    wyjazd co najmniej na kilka miesięcy, który może,
    ale nie musi się znacznie przedłużyć.
    Pieniądze mogą być potrzebne na życie w okresie
    braku zatrudnienia, czyli na opłatę za wynajem
    skromnego mieszkania, wyżywienie, transport itp.

    Najbardziej odpowiadałaby mi możliwość założenia
    w Polsce konta w banku, z którego można korzystać
    "normalnie" zarówno tutaj, jak i tam.
    Jeśli ktoś ma doświadczenie w korzystaniu z tego
    rodzaju banku, to byłbym wdzięczny za podzielenie
    się nim i jakieś wskazówki.
    W tej chwili nawet nie wiem którymi bankami się
    zainteresować, poza PKO BP, o którym wspomniał
    Pan Ciszewski.

    Pozdrowienia
    Marek