eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA... › Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!a31g2000yqn.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: darr_d1 <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Date: Wed, 11 Nov 2009 02:25:37 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <5...@a...googlegroups.com>
    References: <e...@m...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <hddvmg$ues$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.20.196.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1257935137 16497 127.0.0.1 (11 Nov 2009 10:25:37 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 10:25:37 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a31g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=83.20.196.3;
    posting-account=QWw1EgkAAAA80Hy0O3aGXuRAosN_G8wm
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.15)
    Gecko/2009101601 Firefox/3.0.15 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508759
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11 Lis, 10:27, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:760c16dd-c4e2-467f-9dbe-58951fbe2...@m1
    6g2000yqc.googlegroups.com...
    >
    > Bardzo łatwo jest krytykować osoby pracujące w działach windykacji ale czy
    > ktokolwiek z nas uważa, że jest to łatwa i przyjemna praca?

    W żadnym wypadku, uważam jednak (mimo wszystko) że telefon do pracy po
    3 dniach (bo niby nie odbieram mojego, którego w pracy nie mam przy
    sobie, a gdy oddzwaniam do nich po pracy to z kolei oni nie odbierają)
    jest co najmniej lekko przesadzony. Niech by odczekali chociaż z
    tydzień, a w razie niemożności dodzwonienia się choćby smsa wysłali z
    info (nie mówię już, że pocztą). Tak postępuje większość znanych mi
    banków, w znanych mi przypadkach.

    Pozdrawiam,
    darr_d1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1