  • Data: 2009-11-15 03:06:29
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 02:53, "Julek" <b...@p...pl> wrote:

    >     Nie wiem, czy on złożył samokrytykę.
    >  Ja tylko odpowiedziałem na jego post.
    > Mógł swój post wykasować, lub napisać sprostowanie.
    > Nie bawi mnie dokopywanie komus.

    Tak dokładniej rozumiem czym kieruje się EUROBANK, choć niezmiennie
    nie pochwalam ich metod. Po co tracą tyle czasu i pieniędzy już po
    dwóch dniach zwłoki? Większość banków interweniuje w taki sposób
    najwcześniej po tygodniu - co nie zmienia faktu, że należy płacić
    terminowo. Ktoś jednak musi wykonać taki telefon, za połączenie trzeba
    zapłacić, a i za czas poświęcony na wykonanie takiego telefonu też
    trzeba komuś zapłacić - nikt nie pracuje przecież za darmo. Czy
    EUROBANK nie wyszedłby lepiej doliczając zwyczajnie odsetki za zwłokę?
    To dopiero jest trwonienie pieniędzy depozytariuszy.

    Pozdrawiam,
    darr_d1