eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!f16g20
    00yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: darr_d1 <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Date: Sat, 14 Nov 2009 19:06:29 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <4...@f...googlegroups.com>
    References: <a...@a...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    <a...@z...googlegroups.com>
    <hdksh7$ns5$1@node1.news.atman.pl>
    <hdn695$qsj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hdnmmi$65m$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.20.210.37
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1258254389 17318 127.0.0.1 (15 Nov 2009 03:06:29 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 03:06:29 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f16g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=83.20.210.37;
    posting-account=QWw1EgkAAAA80Hy0O3aGXuRAosN_G8wm
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.15)
    Gecko/2009101601 Firefox/3.0.15 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-Original-Bytes: 2428
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509286
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15 Lis, 02:53, "Julek" <b...@p...pl> wrote:
    >
    >     Nie wiem, czy on złożył samokrytykę.
    >  Ja tylko odpowiedziałem na jego post.
    > Mógł swój post wykasować, lub napisać sprostowanie.
    > Nie bawi mnie dokopywanie komus.

    Tak dokładniej rozumiem czym kieruje się EUROBANK, choć niezmiennie
    nie pochwalam ich metod. Po co tracą tyle czasu i pieniędzy już po
    dwóch dniach zwłoki? Większość banków interweniuje w taki sposób
    najwcześniej po tygodniu - co nie zmienia faktu, że należy płacić
    terminowo. Ktoś jednak musi wykonać taki telefon, za połączenie trzeba
    zapłacić, a i za czas poświęcony na wykonanie takiego telefonu też
    trzeba komuś zapłacić - nikt nie pracuje przecież za darmo. Czy
    EUROBANK nie wyszedłby lepiej doliczając zwyczajnie odsetki za zwłokę?
    To dopiero jest trwonienie pieniędzy depozytariuszy.

    Pozdrawiam,
    darr_d1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1