  • Data: 2010-12-30 22:25:10
    Temat: Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > w ten sposób bezdomni i głodni szybciej padniecie i troche wiecej
    > zostanie dla tych 20- 30- latków, zeby nie palili opon na ulicach.

    Nie, nie... tak dobrze mieć nie będziecie, trzydziestolatkowie i
    czterdziestolatkowie... Powiedzenie "zanim gruby schudnie, chudy
    zdechnie" do waszej sytuacji się nie odnosi, bo będziecie mieć
    większe potrzeby i sama frustracja z ich niespełnienia was wykończy.
    A jak wy będziecie mieć bliżej niż dalej to ówcześni
    dwudziestolatkowie i tak będą palić, choć nie wiem czy opony.

    witrak()