  • Data: 2010-12-31 10:40:32
    Temat: Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru, 10:58, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ifk9bk$4...@n...task.gda.pl...

    > Nie znam propozycji, ale idę o zakład, że to chodzi o OFE. Może się znajdą
    > chętni na dobrowolne podwyższenie składek samym sobie, zawsze da się je
    > spożytkować na kolejne prywatyzacje. :)

    Z przekazow prasowych wunika, ze do "OFE lub funduszy inwestycyjnych".
    Wg. mnie jak nie bedzie dowolnosci zainwestowania tych srodkow i nie
    beda one podlegaly takze zwolnieniu z podstawy do skladek na
    ubezpieczenia spoleczne (tak jak PPE) to bedzie zainteresowanie takie
    jak dla IKE, bo kwota marna. Przykladowo przy dochodzie 100tys rocznie
    mamy obnizenie podstawy o 2tys, co nam daje obnizenie podatku o
    640PLN.

    MK