eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank -- dwa przelewy zamiast jednegoRe: Eurobank -- dwa przelewy zamiast jednego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank -- dwa przelewy zamiast jednego
    Date: Tue, 21 Apr 2009 22:25:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 60
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <gsfj5e$6ac$1@inews.gazeta.pl> <gsib3i$d20$1@inews.gazeta.pl>
    <gsif2s$89r$1@news.wp.pl> <m...@i...localdomain>
    <gskjqg$59a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cqb214.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1240346092 7199 83.31.233.214 (21 Apr 2009
    20:34:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Apr 2009 20:34:52 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:mOibWqUcDf68Hcz1dWG/0/syMIk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484248
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    >> Jesli ktos zleca przelew i nastepnie jest zdziwiony ze bank go wykona,
    >> to nie do konca go rozumiem.
    >
    > Ja też takiej postawy nie rozumiem, ale u mnie było inaczej.
    > Bank miał operacji nie wykonać, a jednak ją wykonał;
    > na dodatek z wykonał ją opóźnieniem.

    Zleciles przelew? Tak. Bank wykonal? Tak. Masz pretensje? Wiesz do kogo
    sie zglosic. Bynajmniej nie do banku.

    > Innymi słowy -- nie wykonał operacji tego dnia, w którym sobie tego życzyłem.
    > Wykonał ją 3 dni później, choć sobie tego nie życzyłem.

    Skad mial to wiedziec?
    BTW: w przypadku przelewow podatkowych itp. liczy sie data obciazenia
    konta, innymi slowy takie przelewy moga byc wykonane (z punktu widzenia
    klienta) o dowolnej godzinie. Mam nadzieje, ze nie chcesz tej mozliwosci
    likwidowac.

    > Jeszcze raz przypominam, że w galeriowej placówce powiedziano mi,
    > iż przelew nie zostanie wykonany, gdy na koncie nie będzie pieniędzy.

    Ale byly.

    > Nie rozmydlaj problemu -- bank obiecał niewykonanie i wykonał wbrew
    > mojej woli.

    Masz to w jakiejs lepszej postaci niz tylko swoich przemyslen?

    > To, że inne banki potrafią zejść pod krechę (wątpię, że aż do 910 złotych) niewiele
    > ma tu do rzeczy. Ten bank miał w takiej sytuacji zignorować moje
    > zlecenie.

    910 zl to jest drobny drobiazg np. przy dzialalnosci gospodarczej.
    Ale tu bank nie musial w ogole tego robic, bo a) wydales dyspozycje,
    i b) zapewniles srodki na jej realizacje.

    > Co więcej -- bank mógł na moją interwencję przelew anulować,

    Albo i nie mogl, albo mogl nie anulowac. Skad my to mozemy wiedziec?

    > Nie anulował, bo kradnie pieniądze?
    > Najwyraźniej tak.

    Obawiam sie ze tu potrzeba specjalisty z nieco innej dziedziny.

    > Wyobraź sobie, że mBank postanawia jednak przyjąć i to pierwsze zlecenie,
    > choć brak w nim pełnego kodu SMS. Można by mieć pretensje o to, że przyjął
    > oba czy nie, gdyby przyjął, choć w pierwszym zleceniu kod nie zostałby
    > poprawnie wprowadzony?

    Problem tylko w tym, ze jesli nie podales kodu, zlecenie nie zostalo
    wydane. Innymi slowy, sytuacja bez zwiazku.

    Swoja droga, utracone w ciagu miesiaca odsetki od ~ 1kzl to max kilka
    zl. Musialbym miec chyba za duzo wolnego czasu.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1