  • Data: 2002-01-16 00:45:39
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Daniel" <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Tia... A gosciu z BZWBK zrobil na mnie takie wrazenie, ze bede ten bank
    > omijac z daleka na przyszlosc...
    > Delikatnie mówiac - gadal po prostu glupoty. Ja bym sobie na takie cos nie
    > pozwolil, a on tam podobno PRACUJE... :(

    ... taak i do tego mówil po "polskawemu". Jak juz wysylaja kogos do
    telewizji to móglby to byc ktos kto umie dosc dobrze mówic. Za to Wojtek
    Bolanowski zrobil na mnie bardzo dobre wrazenie.
    Alei tak najwieksze ten gosc co dzwonil w konkursie o gre i discmana -
    dobrze, ze sie trzymalem stolu bo inaczej to bym chyba spadl z krzesla
    :-))))

    Pozdrawiam
    Daniel