  • Data: 2012-03-17 20:56:12
    Temat: Re: GównoBanku cąig dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kowtow" 4f64f55f$0$1225$6...@n...neostrada.pl

    > Ale O Co Chodzi?

    Nie dobijaj mnie. :) Od 14 marca piszę niemal wyłącznie o tym.

    EuroBank (IMO lepiej pasuje do niego ZuluGulaBank) zlekceważył
    wniosek mojej matki, która zleciła tym wnioskiem zamknięcie
    konta onlajnowego w EB. W efekcie tego zlekceważenia EB nadal
    prowadził konto, naliczając przez prawie 3 lata 130 złotych
    (tytułem opłat za prowadzenie tego konta), którymi
    chciał/pragnął/zamierzał obciążyć mnie lub moją
    matkę -- ja byłem pełnomocnikiem tego konta.

    IMO szefowie EB mogliby swym pracowniczkom kupować papier
    toaletowy -- aby bidule nie musiały podcierać się dokumentami...

    Mogliby też wyjaśnić, że pracowniczki banku pracują, zatem
    udzielają wyczerpujących odpowiedzi, nie zaś:

    -- NIE WIEM itd...

    Mogliby też zauważyć, że próba wyłudzenia pieniędzy
    przez bank jest czymś z pogranicza przestępstwa.

    () ja chcę wpłacić na swoje onlajnowe
    () pracowniczka mi sugeruje wpłacenie na konto matki
    (które wg niej już nawet nie jest onlajnowe)
    niesłusznie obciążone kosztami

    Gdy jednak ja chcę na swoje, pracowniczka przypomina
    niesfornego zwierzaka, który próbuje sforsować strzeżoną
    granicę różnymi metodami -- szybkością, błyskotliwością
    ,,intelektu'', sprytem, zwinnością, inteligencją, straszeniem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ponoć Kościół potrzebny jest także tym ludziom,
    którzy walczą przeciwko Kościołowi, dlatego każdy
    powinien płacić na wiadomy fundusz. IMO tak ów Kościół jest
    każdemu potrzebny jak to konto jest potrzebne mojej matce.
    Ja sugerowałem matce zaprzyjaźnienie się z jakąś ,,młoda
    i ambitną'', którą by u siebie zatrudniła, w swoim biurze
    rachunkowym i której by dopomogła w zarabianiu pieniędzy na
    tak zwane życie. Zgrzyt z niepotrzebnie wysłanymi pieniędzmi
    do banku Forda (a raczej rozpatrywanie reklamacji) ostudził
    moje zapały... Tym samym konto matki poszło wtedy pod nóż...