  • Data: 2010-12-11 10:09:05
    Temat: Re: Gra na gie³dzie - komputer
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > U&iquest;ytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci

    du&iquest;&plusmn; ilo&para;ci&plusmn; pami&ecirc;ci

    > Win 7 64b, inaczej bedzie widoczne tylko 2,5GB RAM ile by si&ecirc; nie
    w&sup3;ozy&sup3;o.
    > A 2,5GB mi zaczyna trzeszcze&aelig; w szwach po uruchomieniu 3ch programów które
    > zass&plusmn; komplet danych.
    >
    > Kupienie Maca w naszych warunkach to jakby kupi&aelig; samochód z kierownic&plusmn;
    po
    > prawej stronie na paliwo, którego nie ma u nas na stacjach.

    Pytanie techniczne-czy jest przewaga komputerow SONY nad innymi dla prac ze
    swietna rozdzielczoscia, wykresami i stosowaniem do gier?
    Gry dla oderwania sie czasami przy nudzie na notowaniach.

    Czy to tylko mit; moze leoszy inny sprzet, najlepiej sysyem na podłaczane dwa
    duze monitory. Prosze o pare słów o tym.
    kroovka