  • Data: 2010-12-11 10:37:30
    Temat: Re: Gra na gie³dzie - komputer
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Pytanie techniczne-czy jest przewaga komputerow SONY nad innymi dla prac
    > ze swietna rozdzielczoscia, wykresami i stosowaniem do gier?
    > Gry dla oderwania sie czasami przy nudzie na notowaniach.
    >
    > Czy to tylko mit; moze leoszy inny sprzet, najlepiej sysyem na podłaczane
    > dwa duze monitory. Prosze o pare słów o tym.
    > kroovka

    Za rozdzielczość i wydajność obrazu odpowiada karta graficzna. Komputery
    markowe mają tylko taką przewagę nad składanymi samemu, że są wygrzewane
    przed sprzedażą. Reszta to snobizm. Apple jest bardziej wow od sony, a sony
    jest bardziej wow od lenovo. Do tego żeby podłączyć dwa duże czy małe czy
    jakiekolwiek monitory trzeba mieć albo kartę graficzną z możliwością
    podłączenia dwóch monitorów (dualhead) lub dwie karty graficzne. Każdy ze
    znanych mi systemów operacyjnych obsługuje wiele kart graficznych
    przyłączonych do komputera. Jeżeli chcesz pograć przy notowaniach to bym
    polecił komputer wieloprocesorowy (wielordzeniowy) z kartą graficzną do gry
    na jaką Cię tylko stać, do tego drugą kartę do obsługi handlu. Dwa dyski
    jeden do mielenia w czasie gry drugi do obsługi handlu. Innymi słowy dwa
    komputery w jednej puszce. Do tego RAM'u ile się zmieści i w komputerze i w
    portfelu. Z Twojego pytania wnoszę, że najlepszym systemem do obsługi tego
    byłby Windows.