  • Data: 2012-03-27 22:38:13
    Temat: Re: HFT, czyli legalna manipulacja?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:

    > Moim zdaniem "drobna" regulacja by to załatwiła
    > centralnie. Jesteś innego zdania ?

    Oczywiście. Mała ustawa, malutki urzędzik, kilkunastu kontrolerów do
    sprawdzania czy jest przestrzegana, kilka samochodów. Tylko jeden minister.
    O ile trzeba podnieść podatki by zrealizować Twoja równość. Czy może lepiej
    się zapożyczyć. Co myślisz? Czy może umiesz zrobić to bez kosztowo? Jakaś
    regulacja później bez sprawdzania, czy działa, czy jest przestrzegana, tak
    tylko dla dobrego samopoczucia. Które rozwiązanie preferujesz? Ja myślę że
    najlepiej by było zakazać. Zakazać wszystkiego czego nie umiesz i na co Cię
    nie stać. Taka równość Cię zadowala?