  • Data: 2011-12-16 22:32:15
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >co ty pierdolisz panienka, dzisiaj pozamykały mnie wiedźmy jak natura
    >nakazuje, wszystko zgodnie z planem, konie, futures i opcje w slad za
    >tym ndf-y na walucie
    >
    >tak synek jak się zamyka pozycje w dolarze na futach sp trzeba zamknąć
    >zabezpieczenia na ndf-ach zeta do dolca, ale dla ciebie panienka to za
    >trudne buhhaaaaaaaaaaaaaaa

    O tym mówisz Charlie ?.

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=10976&postdays=0&postorder=asc&start=660

    "[...] Zwróćcie proszę uwagę, że polskie firmy korzystające z usług
    zabezpieczających naszych polskich banków, zabezpieczają się (handlują)
    fowardami i NDF-ami i straty poniesione na skutek tych transakcji stanowią
    podatkowe koszty uzyskania przychodu. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/