  • Data: 2012-02-24 20:59:21
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > mam nadziej=EA =BFe harmonic odda sw=F3j kapita=B3 w ci=B1gu kilku miesi=EA=
    > cy i
    > nie b=EAdzie trzeba si=EA zajmowa=E6 szale=F1czymi projekcjami spadk=F3w w
    > do=B3kach i wzrost=F3w na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
    > Tobie harminiczny traderze =BFycz=EA z ca=B3ego serca
    >
    > najgorsze =BFe utopisz te=BF kapita=B3 wpatrzonych w ciebie dawc=F3w z Twoj=
    > ego
    > stadka buhahahahaha, szkoda ich

    Czarli, potrzeba ci trochę pokory, rynek cię jej nauczy. Co prawda nie życzę
    ci tego, ale po twoich wpisach widzę, że to nieuchronne.
    Jesteśmy teraz w fazie tzw. "korekty" (skąd ta nazwa? ktoś wie?). Korekta wg
    mnie to nic innego jak próba obejścia ważnego oporu (lub wsparcia).
    Wg mnie tym razem udana, chociaż 6 sesji temu Wig spadł trochę pod kreskę
    (tak, sześć, a nie dwie, chociaż 41307,89 > 41258,14). Ta sama kreska na
    poniedziałek to 41476,5.

    pozdrawiam
    kc