eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHistoria kredytowa w PLRe: Historia kredytowa w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!news.
    telesweet.net!not-for-mail
    From: "kashmiri" <a @ a . com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia kredytowa w PL
    Date: Thu, 19 Feb 2009 00:09:35 +0400
    Organization: Telesweet ISP
    Lines: 40
    Message-ID: <gnhptv$152n$1@services.telesweet.net>
    References: <d...@m...googlegroups.com>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <4...@j...googlegroups.com>
    <1...@b...pseinfo.pl> <8...@k...kjonca>
    <gneqr5$lfo$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <8...@k...kjonca>
    <c...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: services.telesweet.net 1234987775 37975 94.43.112.207 (18 Feb 2009 20:09:35
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2009 20:09:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    X-Notice: Filtered by postfilter
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:RXqWQzQb4+NEXG6Zd14/oRfNeTg=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475848
    [ ukryj nagłówki ]



    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:c2248395-b6f4-42fd-9784-3eb131ed9695@e22g2000vb
    e.googlegroups.com...
    > On 17 Lut, 12:25, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    >
    >> Dlaczego zakładasz, że robi to człowiek, a nie np. jakiś automat
    >> stworzony przez ryzyko? Wtedy można całkiem sporo sprawdzić (suma
    >> obecnych zobowiązań, liczba złożonych wniosków w ciągu jakiegoś okresu
    >> itp.) komputery są szybkie.
    >
    > Ja jestem przyzwyczajony do takiego automatu wlasnie. To znaczy
    > wklepuje SSN na stronie i po jakichs 15 sekundach mam OSTATECZNA
    > decyzje kredytowa, a karta przychodzi po ca. 5 dniach. A jesli decyzja
    > jest na nie - to nie ma zmiluj.

    W UK jest podobnie, decyzja jest po kilku sekundach. Ale ale.... jeśli jest
    negatywna, wiele osób pisało, że wystarczy zadzwonić do banku i przekonać
    konsultanta - bank "zmieni zdanie". Nie wiem, może to ta magia prowizji
    konsultantów....


    > Natomiast z moich - bardzo ograniczonych - doswiadczen z polskim
    > systemem, w PL jednak jest bardzo duze pole do interpretacji i
    > uznaniowosci.

    Tak, nawet zdaje się, że nie wszystkie banki wysyłają dane do BIK-u albo nie
    dla wszystkich produktów kredytowych.


    > W konkretnym przypadku: po paru tygodniach zastanawiania sie nad moim
    > wnioskiem o karte i dwa dni po "ostatecznym" i "nieodwolalnym"
    > odwaleniu tegoz, pani Agnieszka* strzela mi e-mail ze wlasnie znalazla
    > taka inna specjalna procedure i ze sie jednak da :) Ja sie oczywiscie
    > bardzo ciesze, ale zaczynam sie zastanawiac nad calym procesem.

    To tak jak w UK :)

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1