  • Data: 2009-11-19 15:18:43
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Zobacz co się stało z kursem COGNOR po raporcie za III kw.
    > Kurs poleciał w dół prawie o 20% a DROZAPOL to w porównaniu z COGNOR zaledwie
    > ubogi krewny.
    > Ta branża wciąż jest w dołku i dopóki nie wróci hossa na wyroby stalowe to
    > trzeba się liczyć z dołowaniem kursów.

    ja nie rozumiem dlaczego w celach porownawczych wybrales cognor... to jest
    rownanie w dol a w moim rozumieniu idea porownania do powszechnie
    publikowanych wyczynow branzy jest rownanie w strone przeciwna... jezeli mam
    cztery tematy z tej samej branzy to wyluskuje tego ktory radzi sobie najlepiej
    i reszte porownuje do niego... nigdy odwrotnie...

    pzdr