  • Data: 2009-11-20 19:10:33
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek <d...@g...com> napisał(a):

    > A rzeczywi=B6cie jak doczyta=E6 troch=EA wi=EAcej o tej firmie to nie jest =
    > tak
    > r=F3=BFowo. Obserwuj=EA ten dpl od jakiego czasu. Znalaz=B3em kilka wypowie=
    > dzi
    > o rynku stali w Europie Zachodniej i ich prawdopodobnym mocnym
    > o=BFywieniu w I KW 2009 i troch=EA mnie zdziwi=B3y tak drastyczne spadki po
    > opublikowaniu raportu, kt=F3ry by=B3 rzeczywi=B6cie taki se. A dlaczego
    > piszesz, =BFe s=B1 przes=B3anki o tym, =BFe w IV KW nie idzie najlepiej?
    >
    > pzdr,

    bo jak napisalem wyzej dpl jest cholernie latwy do analizy... poprzez taki
    profil dzialalnosci a nie inny... 90% to handel hurtowy... a on opiera sie na
    sprzedazy uprzednio zakupionego towaru... wiec znajac poziomy cen oraz wolumen
    zakupu oraz widzac na biezaco rynkowe ceny sprzedazy z grubsza mozna okreslic
    jakie cyferki sie pojawia za miesiecy kilka... to z grubsza jest naprawde
    wiarygodne do tego stopnia iz smialo mozna pokusic sie o zaklad...

    osobna kwestia jest zufanie rynku do zarzadu w swietle jego dzialalnosci...
    oraz jak zawsze tzw perspektywy firmy... ale to temat na elaborat... byc moze
    na dpl mozna bedzie jeszcze zarobic... w zasadzie jestem przekonany iz tak sie
    stanie bo w naszym bagienku to jest papier z typu takiego a nie innego... ale
    to wyzwanie dla technikow... wylacznie... fundamentalnie tu nie ma specjalnych
    przeslanek... ale to tylko i wylacznie moje skromne zdanie... i prosze nie
    traktowac tego jako sugestii w podejmowaniu jakichkolwiek decyzji
    inwestycyjnych...

    pzdr