  • Data: 2009-11-20 14:41:22
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: tomek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 16:46, "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > calkowicie zdanie mam odmienne...
    >
    > niestety sa na minusie... za IIIq 2.8 mln w plecy z dzialalnosci do ktorej
    > spolka zostala powolana... i tu sie na chwile zatrzymajmy... IIIq przyniosl
    > rynkowe wzrosty cen podstawowego produktu ktorym firma handluje... blach
    > goracowalcowanych... wzrost cen byl staly przez caly jego okres... a pomimo
    > tego nie przelozylo sie to na wyniki... dlaczego?... sprobuj na razie sam
    > znalezc odpowiedz... sluze pomoca jakby co...
    >
    > co do optymizmu... niestety nie podzielam... wrecz przeciwnie... minela polowa
> [...]

    A rzeczywiście jak doczytać trochę więcej o tej firmie to nie jest tak
    różowo. Obserwuję ten dpl od jakiego czasu. Znalazłem kilka wypowiedzi
    o rynku stali w Europie Zachodniej i ich prawdopodobnym mocnym
    ożywieniu w I KW 2009 i trochę mnie zdziwiły tak drastyczne spadki po
    opublikowaniu raportu, który był rzeczywiście taki se. A dlaczego
    piszesz, że są przesłanki o tym, że w IV KW nie idzie najlepiej?

    pzdr,