  • Data: 2009-11-20 22:05:17
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:he73ij$ar4$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak nie trzeba zwracać to raczej nie jest kredyt. Jeżeli kupujący akcje,
    > Twoim zdaniem, nie otrzymuje nic w zamian to darowizna. Ale zdaje się, że
    > popadasz w ton "wszyscy dookoła to złodzieje" Rozważmy ostatnią emisję. Co
    > emitent obiecywał chętnym do kupienia akcji? Gdzie ich oszukał?
    > Publiczność
    > tak się garnęła ze swoimi pieniędzmi, że PGE nie miał tyle papieru. Pokaż
    > gdzie jest ten szwindel. Znów zaczyna się ta sama dyskusja. W Drozapolu
    > ktoś
    > ukradł 80 mln tylko nikomu nie chce się iść do prokuratury. Wiadomo, że
> [...]

    A gdzie ja mówie że ktoś kogoś oszukał i że to kradzież?
    Żaden szwindel.
    Emitent dostaje darmowy bezzwrotny kredyt w zamian dając papierki
    (wirtualne), z którymi kazdy już się sam buja.
    Ja nie mam żadnych pretensji ani nic nie węszę, tylko trzeba sobie z tego
    zdawać sprawę, a nie tworzyć mity.
    Dotyczy to wszystkich emisji.